Storia di a Cumpagnia

1

Cum'è unu di i pionieri in l'industria di e machini di custruzzione, Yongjin Machinery si concentra in a fabricazione di scarpi di pista, rulli di pista, folli, pignoni è altri pezzi di ricambio per 36 anni.

Sapemu più nantu à a Storia di Yongjin.

In u 1993, U Signore Fu Sunyong hà compru un tornu è hà cuminciatu da i prudutti semi-finiti da e mani à i viti finiti secondu i bisogni di i clienti.A causa di a bona qualità è a reputazione alta, ci eranu ordini cuntinui.Hà aghjustatu più equipaghji è a linea di produzzione allargata, hà cupartu gradualmente una seria di prucedure da u prucessu di produzzione à u trattamentu termale, chì hà aiutatu à stabilisce una basa ferma in l'industria di a vite.

In u 1996, A fabbrica autocustruita in Jintian Industrial Area hè statu stabilitu, chì finisci a storia di a fabbrica di affittu.

In u 2000, Per sviluppà più standardizati, u sgiò Fu Sunyong hà previstu di cambià a fabbrica d'accessori à una cumpagnia limitata.hà arregistratu è hà stabilitu Quanzhou Yongjin Machinery Accessory Co., Ltd. Allora ellu hà gradualmente datu a cumpagnia à u Signore Fu Ziyan, u so figliolu maiò.In cunsiderà a cumpetizione sempre più feroce in u mercatu domesticu, u sgiò Fu Sunyong hà cuminciatu à fucalizza nantu à a produzzione di pezzi di machini di custruzzione, principarmenti di scarpi pista.

In u 2009, u prughjettu di a machina di custruzzione hè statu ufficialmente lanciatu.Cuminciò à custruisce u novu attellu - Yongjin Machinery in a cità di Nanan.

In u 2012, Fujian Yongjin Machinery Manufacturing Co., Ltd hè statu stabilitu.

In 2016, u prugettu di ingegneria hè statu finitu è ​​messu in pruduzzione.

In 2020, Fujian Yongjin Machinery vinciu High-tech Enterprise.

In 2022, Fujian Yongjin Machinery passò SISTEMA DI GESTIONE DI QUALITY

CERTIFICATE DI CERTIFICAZIONE, SISTEMA DI GESTIONE AMBIENTALE

CERTIFICAZIONE DI CERTIFICAZIONE, SALUTE E SICUREZZA DI LAVORO

CERTIFICAZIONE DI SISTEMA DI GESTIONE

CERTIFICATE.

A causa di l'eccellente qualità è u prezzu raghjone, i prudutti pruduciuti da Yongjin sò accolti calorosamente in u mercatu domesticu è internaziunale.
Yongjin persegue a qualità di i prudutti è ottene win-win cù i clienti.Intantu, si sforza ancu di furnisce à i clienti a megliu qualità è serviziu.
Yongjin Machinery hè dispostu à stabilisce una relazione cummerciale à longu andà cun voi!


Tempu di Postu: Aug-16-2022