U tassu di crescita di vendita di escavatori hè diventatu pusitivu

U tassu di crescita di vendita di escavatori hè diventatu pusitivu, in particulare i picculi escavatori.In ogni casu, ancu s'è l'infrastruttura hè ricuperazione è a vendita torna à pusitiva, ùn pò micca significà chì u puntu d'inflessione di u mercatu di l'excavatore cinese hè apparsu.

Attualmente, i sperti in questa industria sò generalmente prudenti nantu à u "puntu di svolta forte in a seconda mità di l'annu".Dopu chì u fattore epidemicu hè calatu, i dati in lugliu sò veramente migliurati.I dati in a seconda mità di l'annu pò esse megliu.Tuttavia, l'effettu pulling di l'infrastruttura ùn hè micca evidenti, è l'industria hè sempre in una ripresa debule.

In cunfrontu cù u fattu chì a dumanda ùn hè sempre ovvia, a pressione di u costu di l'industria di a machina di custruzzione hà migliuratu.

2 (1)

Un analista di l'acciaio di a custruzzione di l'unione di l'acciaio in Shanghai hà dettu chì da a mità d'aprile finu à avà, i fatturi cum'è a prevenzione graduale è u cuntrollu di l'epidemie, u tassu d'interessu crescente da a Riserva Federale, a stagione di inundazioni in u sudu, l'alta temperatura in u sudu. u nordu, chì effettue a dumanda di u prezzu di l'azzaru è di l'azzaru hè forte caduta.

Da a perspettiva di u mercatu di terminali, in i primi trè simani di lugliu, l'ore di funziunamentu di l'escavatori in u campu di a circulazione domestica diminuite da 16,55%.Ma a migliione di u costu-side hè digià in strada, è u costu di l'acciaio di l'excavatori OEMs conta più di 70%.Sicondu e statistiche da a Federazione di l'Acciaio di Shanghai, u prezzu generale di rebar fluttua assai questu annu.L'annu passatu, u prezzu più altu di l'acciaio hà righjuntu 6.200 yuan/ton è u prezzu più bassu era 4.500 yuan/ton.A diferenza di prezzu trà altu è bassu era quasi 1,800 yuan/ton.

Ci hà da piglià un pocu di tempu per ricuperà a dumanda di l'industria di e macchine di custruzzione.


Tempu di Postu: 14-Settembre-2022